İzleyici (Spectate) sorunu yaşıyorsanız

0 Replies, 481 Views

Merhaba Arkadaşlar,

Muhtemelen bir çoğunuzla destek sistemi üzerinden bu konuda iletişime geçtik ve sayenizde birçok veri toplayıp bunları inceledik. Bu süreçte sabırla çözüm sürecinde bize destek veren oyunculara teşekkürler. Henüz destek sistemi üzerinden iletişime geçmemiş olanlar içinse küçük bir açıklama yapmak istiyoruz.

Bu problemin kaynağı oyunculardan aldığımız bilgilere bakıldığında, bulunduğunuz ağla ilgili bir problem gibi görünüyor. Yani sorunu yaşadığınız ev, işyeri ya da okuldaki modemden başlayan ve servis sağlayıcınızda biten kısımda bir problem olduğunu düşünüyoruz. Bu sorunu yaşayan oyuncuların büyük çoğunluğunun Superonline kullandığını tespit ettik. Ancak, bu Superonline kullanan herkesin sorun yaşadığı anlamına gelmiyor.

Bazı oyunculara önerdiğimiz aşağıdaki adımlar sorunu çözmemizi sağladı. Ancak sorunu çözdüğümüz oyuncularda uyguladığımız yöntemleri ve daha fazlasını beraberce denediğimiz diğer oyuncularda hala sorunun devam ettiğini görüyoruz. Sorununu çözmekte zorlandığımız bu oyuncuların asıl probleminin ise ağdan kaynaklandığını düşünüyoruz.

Ağdan kaynaklanmayan izleyici problemi için uygulayabileceğiniz adımlar şöyle:
Paket kaybı olmadığından emin olunması
Paket yastığı sorunu olmadığından emin olunması
LoL ile etkileşen üçüncü parti uygulamaların bilgisayardan kaldırılması (LoL Recorder vb.)
IP Yenilemesi ve DNS Sıfırlaması yapılması
Modemin fabrika ayarlarına döndürülmesi(resetlenmesi)
Güvenlik Duvarı sorunlarının giderilmesi
DNS'in ayarlanması
Port yönlendirmesinin yapılması
IPv6'nın devredışı bırakılması

Ağla ilgili bir sorun olduğunu nasıl anlıyorsunuz derseniz basit bir testle bunu öğrenmek mümkün. Lütfen bilgisayarınızı farklı bir ağdan internete bağlayarak oyun izlemeyi deneyin. Örnek olarak komşunuzun ya da tanıdığınız birinin evine bilgisayarınızı götürüp (dizüstüyse tabi) ya da wireless üzerinden bağlanıp test edebilirsiniz. VPN veya Proxy kullanmak da başka bir ağdan bağlanma etkisini sağlar. Bu test sonucunda problem yaşamazsanız sorun ağdan kaynaklıyor demektir. Bu durumda internet sağlayıcınızla iletişime geçmeniz gerekir. Eğer internet sağlayıcınız da yardımcı olamazsa, ne yazık ki bu başlık altında daha sonra yapacağımız duyuruları beklemek durumundasınız. Çünkü, bu noktada ilgili ekibin internet sağlayıcılar bazında kontrolleri yapmalarını beklememiz gerekiyor.

Gelişmeleri bu başlık altında sizlerle paylaşmaya çalışacağız.
Tekrar gösterdiğiniz sabır ve anlayış için teşekkür ederiz.
vQ8yr4.png



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



10tl.net Destek Forumu -

Online Shopping App
Online Shopping - E-Commerce Platform
Online Shopping - E-Commerce Platform
Feinunze Schmuck Jewelery Online Shopping